İYİ Parti GİK Üyeleri Anıtkabir Ziyareti Gerçekleştirdi

Yayınlama: 21.01.2026
23
A+
A-

Genel Başkanımız Sayın Müsavat Dervişoğlu, 4. Olağan Kurultayımızın ardından Milletvekillerimiz ve Genel İdare Kurulu üyelerimiz ile, Cumhuriyetimizin banisi Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK’ün manevi huzurundaydı. “Birinci Vazife”mizin bilincinde, Cumhuriyetimize ve aziz milletimize sadakatle yürüyeceğimize bir kez daha ant içtik. Aziz ruhu şad olsun.

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.